Today we are publishing a series of documents designed to assist members who are experiencing problems with the new Phoenix Pay System.

Your Union continues to work hard on a daily basis to resolve the pay issues that many of our members are facing. If you are one of those members, and you are still experiencing pay problems, follow the steps outlined in these documents and advise your Local Executive as soon as possible with specific details. This information will then be communicated directly to the employer for their immediate follow up.

Please visit our Phoenix Pay System page for more details.

Nous publions aujourd’hui une série de documents visant à aider les membres qui éprouvent des problème avec le système de paye Phénix.

Votre Syndicat travaille d’arrache-pied, quotidiennement, à trouver des solutions aux problèmes de rémunération qui affectent de nombreux agents correctionnels. Si vous êtes vous-même aux prises avec des problèmes de paye, suivez les étapes énoncées dans ces documents et faites parvenir les informations pertinentes à votre exécutif local. Ces informations seront envoyées directement à l’employeur pour un suivi immédiat.

Pour plus de détails, visitez notre page web sur le système de paye Phénix.